Maja KOLESARIMO na delo POLNI ZAGONA

26. aprila 2023
"
Kolesarjenje na delo v mesecu maju ti lahko poleg boljšega zdravja, nižjih stroškov in bolj čistega okolja prinese tudi praktične nagrade.
"

Od 8. maja do 2. junija bomo partnerji projekta  Trata 2.1 spodbujali svoje sodelavce, da pustijo avto doma in na delo prikolesarijo. Ni važna razdalja, važno je, da čim večkrat za pot na delo izberemo kolo, da nam to postane nova (ali ostane stara dobra) navada.

Partnerji projekta Trata 2.1 se pridružujemo nacionalni pobudi spodbujanja kolesarjenja na delo Polni zagona, ki so jo zagnali Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo, IPoP – Inštitut za politike prostora (tudi partner projekta), Urbanistični inštitut Republike Slovenije in digitalna agencija D’Agency.

Vsak zaposleni v podjetjih Knauf Insulation d.o.o.LTH Castings d.o.o.in SIBO G. d.o.o., partnerjih projekta Trata 2.1, ter na Občini Škofja Loka, ki prikolesari na delo v času trajanja kampanje, bo sodeloval pri žrebu nagrad projekta. Vsi zaposleni, ne glede na podjetje, pa s prijavo na spletni strani nacionalne pobude Polni zagona sodelujejo tudi pri žrebu njihovih nagrad.

"
Ni važna razdalja, važna je vztrajnost.
"

Kako lahko sodelujemo v mesecu kolesarjenja?



Poskrbimo za brezhibno delovanje kolesa

Najprej, pripravimo kolo za sezono. Dobro ga operimo, preverimo delovanje zavor in menjalnika, očistimo in namažemo verigo, preverimo in napolnimo pnevmatike. Na vsakih 7000 – 10.000 prevoženih kilometrov je dobro, da kolo peljemo na strokovni servis, če ga seveda nismo vajeni narediti sami. V Škofji Loki servis koles opravljata Bokal sport in Etapa, v Kranju Trio sport, v Ljubljani pa je kar nekaj serviserjev, recimo Bičikleto, Pravi kolesar, Maxisport in Hervis.



 Posvojimo ne-kolesarja

Veliko od nas ima sodelavca/-ko, ki bi sicer lahko hodil/-a na delo s kolesom, vendar ga/jo je morda strah začeti sam/-o ali pa ne ve, po kateri poti lahko najvarneje in najhitreje pride do službe, ne ve, kako se obleči v primeru dežja ali pa samo potrebuje malo spodbude. Z akcijo »posvoji ne-kolesarja« želimo motivirati vse, ki že aktivno kolesarijo na delo, da za tak način mobilnosti navdušijo še koga in tako sodelujejo pri žrebu za dodatne nagrade.



Postanimo člani »kolesarskega kluba Trata 2.1« na aplikaciji Strava

Aplikacijo Strava uporablja veliko kolesarjev v Sloveniji za sledenje svojim kolesarskim dogodivščinam. Ker je tudi dnevni prihod na delo s kolesom hvale vreden uspeh, smo partnerji projekta naredili »kolesarski klub Trata 2.1«, kamor vabimo vse zaposlene v Industrijski coni Trata, da tudi na ta način vidimo, koliko nas kolesari na delo.

Zaradi varnosti osebnih podatkov priporočamo vsem, da v aplikaciji pod nastavitvami (Settings) – kontrola privatnosti (Privacy Controls) – vidnost zemljevida (Map Visibility) skrijemo začetek in konec poti ne glede na to, kje se zgodijo (Hide the start and end point no matter where they happen).

Da pa bo jasno, katere od poti so naše dnevne poti na delo (in da se razlikujejo od naših športno-kolesarskih podvigov) pa v aplikacijo dodamo še  vtičnik “Commute Marker , ki bo posebej označeval našo aktivno pot na delo in nazaj.



Pohvalimo se na družbenih medijih

Posnemimo video ali fotografijo svojega aktivnega prihoda na delo in jo delimo na družbenih omrežjih. Tako se malo pohvalimo, hkrati pa morda spodbudimo koga, da sledi našemu zgledu in začne kolesariti na delo. Pri objavah uporabimo ključnike

#kolesarimonadelo,
#trata21,
#polnizagona

ter na IG označimo profila

@trata2.1

in

@polnizagona .

 

 

Beležimo svoje kolesarjenje na delo

S partnerji projekta Trata 2.1 pripravljamo način beleženja kolesarskih prihodov na delo za zaposlene v sodelujočih podjetjih, o katerih jih obvestimo kmalu.

Vsi ostali se lahko registriramo na spletni strani izziva Polni zagona. Ustvarimo si uporabniški profil s kolodarjem – osebnim kolesarskim koledarjem – v katerem bomo preko spleta označevali dneve, ko smo na delo prikolesarili. Z vsako označeno vožnjo lahko sodelujemo v tedenskem in glavnem žrebu za nagrade.

"
Že v naprej se veselimo čim večjega odziva na akcijo, skupnega kolesarjenja na delo v maju in spreminjanju naših potovalnih navad za bolj trajnostne oblike mobilnosti.
"

S projektom Trata, industrijska cona za 21. stoletje (Trata 2.1) spodbujamo zaposlene v industrijski coni Trata k spremembi potovalnih navad, povečujemo število prihodov na delo na trajnostni način in s tem prispevamo k ublažitvi podnebnih sprememb.

Če želite izvedeti več o spreminjanju potovalnih navad v bolj trajnostne oblike mobilnosti, vas vabimo, da nam sledite na spletni strani in Instagram profilu projekta @trata2.1, vabljeni pa tudi, da se prijavite na novice o projektu.

Projekt Trata 2.1 sofinancirajo Islandija, Lihtenštajn in Norveška s sredstvi Finančnega mehanizma EGP v višini cca 1,1 mio EUR. Več na www.norwaygrants.si.

Vodilni partner projekta: Občina Škofja Loka

Partnerji projekta: Razvojna agencija SORAIPoP – Inštitut za politike prostora, CIPRA SlovenijaCIPRA InternationalKnauf Insulation d.o.o.LTH Castings d.o.o.SIBO G. d.o.o.

 

 

FOTO: Freepik, Karata Film

Zapisala: Katarina Sladoljev

Deli na socialna omrežja

Bližnjice do pomembnih vsebin

Prijavi se na E-novice

S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora

S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.