Uspešnost podjetnika je v digitalnem svetu bolj kot kdaj koli odvisna od podobe, ki jo ustvari o sebi in od mnenja, ki si ga na podlagi te podobe o njem na ustvarijo drugi. Ko govorimo o tem kako podobo posameznika zaznava okolica govorimo o osebni blagovni znamki.
Osebna blagovna znamka je tisto, kar ljudje govorijo, ko nas ni v sobi, je trženje samega sebe, je proces, v katerem se posamezni podjetniki med seboj razlikujejo in izstopajo iz množice, je znamka, ki smo ji uspeli vdihniti človeške lastnosti in jo tako približali potrošniku.
V članku smo zbrali nekaj nasvetov za učinkovito grajenje osebne blagovne znamke na spletu.
Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora
S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.