Kako napišemo kvalitetno prodajno besedilo?

09. novembra 2021
"
Pogosto zmotno mislimo, da bomo zgolj s poznavanjem abecede ustvarili kvalitetno prodajno besedilo. Izkušeni pisci prodajnih besedil pa dobro vedno, da je za pisanje le teh potrebno veliko znanja in še mnogo več vaje.
"

KAKO NAPIŠEMO KVALITETNO PRODAJNO BESEDILO?

Pogosto zmotno mislimo, da bomo zgolj s poznavanjem abecede ustvarili kvalitetno prodajno besedilo. Izkušeni pisci prodajnih besedil pa dobro vedno, da je za pisanje le teh potrebno veliko znanja in še mnogo več vaje.

Za lažje pisanje prodajnih besedil vam v nadaljevanju podajamo zgolj nekaj napotkov, ki vam bod pri oblikovanju vaših tekstov prišli še kako prav.

  1. Pri pisanju prodajnih besedil je pomembno, da poznamo psihologijo ljudi in vzvode za njihovo radovednost. Če z besedili »pritisnemo« na prave točke ljudi, bodo le – ti kupili prav vse.
  2. Zavedati se moramo, da prodajamo občutke in ne zgolj izdelkov oz. storitev. Nemalokrat občutki, ki jih doživljamo ob branju tekstov privedejo do nakupa izdelka oz. storitve. Vsak nakup je čustvene narave, z logiko pa ga zgolj upravičimo.
  3. Pred pričetkom oblikovanja besedil si omislimo idealno stranko, torej se postavimo v vlogo kupca in pri tem razmišljamo kakšne vsebine bi kupca pritegnile k nakupu. S teksti namenjenimi naši idealni stranki bomo razvili unikaten stil pisanja, k branju pa bomo privabili prave ljudi. Stranke bodo ob prebiranju naših tekstov imele občutek, da nas že dolgo poznajo in nam zaradi tega lažje zaupajo. Zaradi zaupanja se bodo lažje odločile za nakup.
  4. Pred oblikovanjem besedil si določimo končni namen, ki ga želimo s tekstom doseči. Razmislimo tudi o čustvih, ki jih mora bralec pri branju teksta občutiti.
  5. Ker je trg že nasičen z različnimi besedili vedno pišemo iskrene in avtentične tekste.
  6. Tekste sestavljamo iz vizualov in besed. Pomembno je, da se zavedamo dejstva, da vizuali pritegnejo, besede pa prepričajo in ustvarijo pripadnost.
  7. Poslužujemo se grafikonov, procentov, številk…. Simboli simbolizirajo verodostojnost in v bralcu vzbudijo zaupanje.
  8. Uporabljamo naslove, ki pritegnejo kupce.
  9. Pisanja v množini se običajno ne poslužujemo. Uporaba vikanja ali tikanja pa je odvisna od pisca in njegove idealne stranke.
  10. Izogibamo se mašil in neuporabnih besed.
  11. Istih besed v tekstu ne uporabljamo prepogosto. Že obstoječe besede zamenjamo s sopomenkami.
  12. Pri pisanju tekstov se poslužujemo besed moči. Gre za besede na katere se ljudje odzivamo. To so besede pohlepa (ugodno, razprodaja, znižanje…), besede radovednosti (neuradno, zaupno,…), besede strahu (goljufija, napaka, žrtev…), besede poželenja (strast, sanje, intima…), besede lenobe (enostavno, formula, instant…), besede nečimernosti (slaven, srečen, junak…), besede jeze (aroganten, besen, grozen…), itd.
  13. Za pisanje dobrih tekstov beremo veliko knjig.
  14. Napisane/stare tekste lahko uporabimo ponovno. Pri tem se poslužujemo različnih tehnik:

Obstajajo različne zakonitosti pisanja besedil za posamezni promocijski medij. Nekaj, takih, ki veljajo za vse smo podali v zgornjih alinejah. Neizpodbitno dejstvo za vse pa je, da bodo dobro spisana prodajna besedila vaše izdelke oz. storitve prodajala za med, imeli boste dovolj dela in tudi vaš izdelki oz. storitve se bodo posledično prodajale po višjih cenah. Slabo spisani prodajni teksti bodo lahko eden v vrsti dejavnikov, ki bodo pripomogli k temu, da se vaša poslovna pot lahko tudi slabo konča. V izogib slednjemu bodite pri pisanju promocijskih besedil osredotočeni na skrbno izbiro besed ter na konstrukcijo besedila na način, ki bo prepričal bralca, da stori določeno dejanje oz. se odloči za nakup izdelka ali storitve.

Pripravila: Jana Šifrar

Datum: 9. 11. 2021

 

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.

Deli na socialna omrežja

Bližnjice do pomembnih vsebin

Prijavi se na E-novice

S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora

S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.