Turizem Škofja Loka deluje kot lokalna turistična organizacija (oziroma kot DMO – destinacijska management organizacija) za celotno območje občin Gorenja vas – Poljane, Škofja Loka, Železniki in Žiri. Njegovo poslanstvo je povezovanje in upravljanje razvojnih in trženjskih aktivnosti na področju turizma med vsemi akterji turistične ponudbe na Škofjeloškem.
Za cilj si je zadal povečanje prepoznavnosti, privlačnosti in konkurenčnosti območja, ki rezultira v povečanem turističnem obisku območja, kakovostni izkušnji obiskovalca, z usmerjenim razvojem turizma, pa tudi v višji kakovosti bivanja za prebivalce. V okviru Turizma Škofja Loka delujeta tudi dva Turistično informacijska centra, namenjena domačim in tujim turistom ter prebivalcem škofjeloškega območja. V centrih obiskovalci dobijo turistične informacije in brošure o celotnem škofjeloškem območju, njegovi okolici ter celotni Sloveniji.
Destinacija Škofjeloško komunicira s skupno destinacijsko turistično znamko in sloganom »Škofja Loka: ena Loka, dve dolini, tri pogorja, neskončno zgodb«. Znamka izpostavlja najbolj močno in na tujih trgih prepoznavno turistično ikono območja, Škofjo Loko, ob tem pa komunicira povezanost mesta s podeželjem, z dvema dolinama (Poljansko in Selško) ter tremi pogorji.
Skladno s Strategijo trajnostne rasti slovenskega turizma 2017–2021 destinacija Škofja Loka s Poljansko in Selško dolino skupaj z Idrijo tvori eno izmed vodilnih destinacij znotraj makrodestinacije Osrednja Slovenija & Ljubljana.
S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora
S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.