Projekt zajema stalno svetovalno-izobraževalno podporo novim in obstoječim ponudnikom blagovne znamke Babica in Dedek, naravni izdelki iz škofjeloških hribov, in drugim nosilcem dopolnilnih dejavnosti na Škofjeloškem, povezovanje teh ponudnikov, animacijo novih ponudnikov za registracijo dejavnosti ter vključitev v znamko s predstavitvijo zakonodajnih možnosti in možnosti sofinanciranja, razvoj novih izdelkov (organizacija izobraževanj, senzoričnih ocenjevanj in objava javnega povabila za vključitev v blagovno znamko) ter nadzor nad uporabo blagovne znamke (preverjanje kakovosti, označevanja izdelkov in uporabe enotne celostne podobe). Pomembna naloga agencije je tudi zagotavljanje ustreznega in pravilnega deklariranja izdelkov, oblikovanje in nakup skupne embalaže ter promocija in trženje teh izdelkov.
Znamka se pojavlja v novi celostni podobi z novo ponudbo izdelkov kot turističnih spominkov, ki se prednostno predstavlja na sedmih turistično zanimivih lokacijah na celotnem škofjeloškem območju povsem novi ciljni skupini kupcev. Skozi projekt Delovanje podeželskega razvojnega jedra želimo nadaljevati z uresničevanjem rezultatov, ki so/bodo vzpostavljeni oz. doseženi z izvajanjem različnih podeželskih projektov, s poudarkom na trženju, promociji in razvoju lokalne ponudbe izdelkov višje kakovosti ter razvoju dopolnilnih dejavnosti na podeželju.
Blagovna znamka Babica in Dedek, naravni izdelki iz škofjeloških hribov predstavlja promocijsko podporo in podporo pri trženju izdelkov iz Škofjeloškega.
Tržnice kmetijskih pridelkov in izdelkov v maju.
Vabljeni k sodelovanju pri oblikovanju tržnic v letu 2021.
S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora
S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.