PROJEKT: od 01. 04. 2020 do 31. 03. 2022

Hidden Hills Trail

Tura Hidden Hills Trail je namenjena kolesarjem vseh starosti in pripravljenosti, po kateri bodo lahko gostje kolesarili vodeno ali samostojno, z gorskimi kolesi ali e-kolesi in uživali v vsem, kar jim Škofjeloško območje lahko ponudi.

Kolesarska tura predstavlja integralen turistični produkt, ki združuje številne komplementarne turistične ponudnike in njihove storitve na sami trasi. Dolgoročno je cilj, da se sodelovanje izoblikuje v grozd podjetij in organizacij, ki skupaj promovirajo in tržijo turistični produkt in posledično celotno Škofjeloško območje. Sama tura pa se gostom lahko ponudi kot »all inclusive« paket, kamor so vključene vse željene storitve. Znotraj projekta bodo potekala tudi izobraževanja ponudnikov, vzpostavljen bo navigacijski vodič, ki bo omogočal »self guided« ture ter obsežna promocijska digitalna kampanja.

 

Vir fotografij: Eva Ulčnik, Razvojna agencija Sora d.o.o..

"
Hidden Hills Trail – kolesarska tura po skritih kotičkih Škofjeloškega!
"
Glavni namen operacije:

Kolesarska tura predstavlja integralen turistični produkt, ki združuje številne komplementarne turistične ponudnike in njihove storitve na sami trasi. Dolgoročno je cilj, da se sodelovanje izoblikuje v grozd podjetij in organizacij, ki skupaj promovirajo in tržijo turistični produkt in posledično celotno Škofjeloško območje.

Rezultati:
  • Postati prepoznavna blagovna znamka kolesarskih tur in se postaviti na zemljevid kolesarskih destinacij v regiji.
  • Razvita optimalna tura in podporne storitve, ki so prilagodljive različnim starostnim skupinam in interesnim zanimanjem gostov.
  • Razvita močna povezava z lokalno kulturno in turistično ponudbo in tako tvoriti atraktivne komplementarne dejavnosti v partnerstvu z lokalnimi ponudniki.
  • Vzpostavljen moderen in učinkovit rezervacijski sistem.
  • Zagotovljen navigacijski vodič, ki omogoča kolesarjem “self-guided” ture.
  • Vzpostavljena dva različna turistična produkta na osnovi ture: a) vodene etapne ture, b) »self-guided« ture.
  • Ponudniki na trasi imajo turo jasno in vidno označeno z blagovno znamko ture in aktivno promovirajo regijski kolesarski produkt.
  • Izvedba izobraževanja za turistične ponudnike, ki so vključeni v projekt.
  • Izvedene najmanj 3 spletne marketinške kampanje.
  • Izdelan kratek video ture za potrebe marketinške kampanje.
  • Ena polno zaposlena oseba do marca 2022
Finančna podpora operacije:

Vrednost celotnega projekta:  69.760,32 EUR

Sofinanciranje iz sredstev CLLD: 56.183,13 EUR

Projekt sofinancirata Evropska unija iz Evropskega kmetijskega sklada za razvoj podeželja in Republika Slovenija v okviru Programa razvoja podeželja 2014-2020.

Organ upravljanja, določen za izvajanje Programa razvoja podeželja RS za obdobje 2014-2020, je Ministrstvo za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano. Za vsebino je odgovoren Bederfly d.o.o.

Kontaktne osebe in delovni čas:
Sodelujoče organizacije v projektu:
  • Razvojna agencija Sora d.o.o.,
  • Bederfly d.o.o.,
  • LAS loškega pogorja.

Aktualno na projektu

Partnerji:

Deli projekt na socialna omrežja

Vsi projekti

Aktualne razvojne vsebine

Bližnjice do pomembnih vsebin

Prijavi se na E-novice

S prijavo boste redno prejemali obvestila o novih razvojnih vsebinah na Razvojni agenciji Sora

S posredovanjem svojega e-naslova se strinjam z uporabo mojih podatkov za namene obveščanja.